Turkuvaz işvereninin iddiaları mahkemece reddedildi

Turkuvaz işvereninin, ATV ile SABAH gazete ve dergi gruplarında Türkiye Gazeteciler Sendikası’nın (TGS) çoğunluğu bulunmadığı iddiasıyla açtığı davalar mahkeme tarafından reddedildi. Bilindiği üzere, TGS, öncelikle 2007 yılının Mayıs ayında yapılan başvuru neticesinde, ATV işyerlerinde mahkeme ve Yargıtay’ın verdiği kararlar doğrultusunda 2008 yılının Mayıs ayında yetkisinin kesinleşmesinin ardından; ATV ve SABAH işletmelerini devralmış bulunan TURKUVAZ işverenine…